lis 01 2003 noc duchow:)
Komentarze: 1

Ah, dzis Halloween... ale u nas w szkole obchodzilismy wczoraj. No i dwie wariatki dobraly sie i postanowily przbrac za czarownice. Szczerze mowiac 3/4 szkoly bylo przebrane. Dzieki temu nie bylismy pytani...< lol > To nic ze pol nowej rudy nas widzialo.. Ah szkoda gadac. Ale ogolnie bylo COOL...:)


Jest juz dosc pozno wiec zaraz klade sie spac. Aha.. z pewnym "kolega" (Friends wiecie o kogo chodzi) rozkreca sie na dobre! Reszte opowiem na realu. Jak bym nie pamietala o co chodzilo to przypomnijcie mi ze o smsy... papa i cmok. 3majcie sie... kocham
zabaxx : :
Justyna
02 listopada 2003, 22:57
ja też miło spędziłam halloween w szkole :) buziaki:*

Dodaj nowy komentarz